Jak traktować klienta biura rachunkowego?
Dobre kontakty z klientami, obsługa na najwyższym poziomie, uprzejmość i pomocna dłoń w potrzebie to cechy idealnego pracownika usług i handlu. Pozytywne nastawienie i cierpliwość są ogromnie ważne, dlatego tacy pracownicy są najbardziej pożądani. Zatem jak właściwie obsługiwać klientów biur rachunkowych, aby czuli się wyróżnieni i zadowoleni ze świadczonych usług?
Przede wszystkim należy wpasować się w oczekiwania klientów. Dla nich najważniejsze w biurach rachunkowych jest odpowiednie dobranie kadry pracowniczej, profesjonalizm, usługi na najwyższym poziomie, odpowiedzialność i rozsądna cena. Połączenie tych cech upewni klienta w przekonaniu, że dokonał dobrego wyboru i może czuć się bezpiecznie.
Dodatkowym czynnikiem wpływającym na ocenę biura rachunkowego będzie podejmowanie czynności, które tylko potwierdzą zainteresowanie klientem i troskę o jego dobre interesy. Ciekawym rozwiązaniem jest proponowanie darmowego sporządzenia okresowych raportów na wybrany temat lub analizy zysków i strat. Każdy klient odbierze to jako potwierdzenie dobrej współpracy.
Zwykle usługi biur rachunkowych realizowane są na odległość, dlatego ogromne znaczenie ma nieustanny kontakt z klientem oraz komunikacja w ważnych sprawach. Klient powinien mieć dostęp do swoich dokumentów oraz prosić o wyjaśnienie spornych kwestii. Jest to jego święte prawo, które musi być respektowane i przyjmowane należycie.
Obsługa klienta to praca bardzo trudna i wymagająca. Czasami zdarzają się wyjątkowo nieprzyjemne sytuacje, ale też miłe zdarzenia, które są wynagrodzeniem wielu trudów.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Czy sprawdzanie pracy księgowego się opłaca?
Celem biur rachunkowych jest prowadzenie powierzonej dokumentacji księgowej. Zleceniodawcami są zwykle przedsiębiorcy, którzy nie orientują się w przepisach i nie znają zasad. Czy warto kontrolować pracę księgowego? Jak robić to
Optymalizacja kosztów w firmie związanych z wymianą walut
Każdy, kto prowadzi własny biznes, stara się poprawić jego rentowność, redukując koszty. Jeżeli przedsiębiorca zawiera transakcje zagraniczne, eksportuje lub importuje towary, musi regulować płatności walutami. Kredyty firmowe zaciągane w obcej
Biura rachunkowe – komu powierzyć obsługę finansów Twojej firmy?
W dzisiejszych czasach coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na obsługę księgowości poprzez zewnętrzną firmę. Takie rozwiązanie ma sporo zalet, jednak niesie ze sobą również pewne ryzyko. Sprawdź, o czym należy
Jakie są podstawowe zasady etyczne dla biur rachunkowych?
Zasady etyczne odnoszące się do podmiotów wykonujących usługi w zakresie rachunkowości zawarte są w Kodeksie Zawodowej Etyki w Rachunkowości. Jednakże zakres jego wykorzystania jest ograniczony. Jednym z celów Kodeksu jest
Warunki uzyskania certyfikatu księgowego
Założenie biura rachunkowego wymaga wykonania wielu wymagań i formalności. Aby móc prawnie zajmować się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych należy otrzymać stosowne pozwolenie. Dokumentem, który pozwala na prowadzenie księgowości innych osób
Faktura korygująca a nota korygująca – czym się różnią?
Dla większości firm odróżnienie faktury korygującej od noty korygującej jest bardzo trudne. Jednak w 2014 roku wprowadzone zostaną nowe rozporządzenia, które od razu zastąpią prawo sprzed 2 lat. O czym
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post