Pensja za nierzetelne wykonywanie obowiązków
Rzetelny i odpowiedzialny pracownik powinien wykonywać swoje obowiązki zgodnie z ustaleniami oraz wytycznymi przełożonego. Jeśli zatrudniony nie stara się, zadania spełnia bez zaangażowania i poświęcenia, a wynik czynności nie zadowala pracodawcy, nie ma praw do wynagrodzenia.
Przede wszystkim należy powiedzieć, że zatrudniający płaci swojej załodze za wykonywanie obowiązków zawodowych według wcześniej ustalonych schematów oraz z zachowaniem jakości oraz dokładności. Jeśli nastąpią jakieś rozbieżności, wówczas istnieje podstawa do odmowy wypłacenia pieniędzy na źle wykonaną pracę.
Należy pamiętać, że ocena pracy następuje na podstawie wcześniejszych poczynać oraz ubiegłych miesięcy. Dodatkowo trzeba rozstrzygnąć co jest powodem takiego stanu rzeczy (np. wadliwość maszyn, problemy osobiste, brak motywacji). Zatem jeśli pracownik coraz gorzej przykłada się do zadań służbowych, wówczas można odebrać mu wynagrodzenie.
Czasami pracodawcy dają szansę swoim podwładnym i możliwość na poprawienie swoich błędów (czasami po godzinach). Jeśli uda się naprawić niedopatrzenia można wnioskować o odwieszenie wypłaty i przyznanie pieniędzy zgodnie z zasadą.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Obowiązki komisji pojednawczej
Wielu właścicieli firm lub dużych korporacji decyduje się na powoływanie komisji pojednawczej, której zadaniem jest rozwiązywanie sporów między pracownikami lub na innych polach, które przeszkadzają w sprawnym działaniu przedsiębiorstwa. Wszystkie
Jakie obowiązki ma Społeczna Inspekcja Pracy?
Do analizy przestrzegania Kodeksu Pracy, oprócz częstych delegacji państwowych, są upoważnione Społeczne Inspekcje Pracy. W skład scharakteryzowanego zgrupowania wchodzą sami pracownicy, którzy mają za zadanie utrzymywać ład społeczny w miejscu
Jakie prawa ma pracownik zatrudniony na podstawie umowy zlecenie?
Poprawne zawarcie umowy zlecenia normuje Kodeks Cywilny. Niestety nie określa zasad przyznawania urlopu na podstawie tego typu porozumienia pracownika z pracodawcą. Chęć otrzymania urlopu w pracy pracobiorca zgłasza biznesmenowi, u
Czym zajmują się organizacje związkowe?
W polskim prawie pracy interesy pracowników przedstawiane są przez organizacje związkowe. Ponad zakładowa organizacja zawodowa to ogólnokrajowy związek zawodowy, ugrupowanie związków zawodowych lub konfederacja międzyzakładowa. Organizacja związkowa, która pełni funkcję
Jakie są prawa pracownika w zakresie rodzicielstwa?
W dziale ósmym Kodeksu Pracy wyszczególnione zostały prawa pracownic odnoszące się do macierzyństwa. Tytuł działu akcentuje możliwość przyznawania uprawnień wynikających z rodzicielstwa dla osób obojga płci, jednak większość zapisanych w
Prawa wynikające ze świadczenia stosunku pracy a śmierć pracownika
Jedną z cech wykonywania pracy jest to, że ma ono postać osobisty, to znaczy, że nie może go robić inna osoba. Po śmierci zatrudnionego stosunek pracy zanika. Pracownik podczas wykonywania
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post