System do obsługi federacji

System do obsługi federacji

Federacja zrzesza ludzi oraz organizacje o bardzo podobnych celach, choć w odróżnieniu od stowarzyszenia, nie zawsze jest to sformalizowana struktura. Niezależnie od tego, czy federacja posiada osobowość prawną, czy nie, warto mieć na nią kontrolę. Dzisiaj najłatwiej to robić korzystając ze specjalnego oprogramowania.

Jak wygląda program do obsługi federacji?

System obejmuje swoim działaniem całą federację. Za sprawą platformy Sorga ewidencja członków staje się bardziej przejrzysta – nie tylko widać, kto należy do organizacji, ale też od kiedy jest jej częścią, czy płaci składki, za jaki obszar działalności odpowiada, jaką ma funkcję, czy korzysta ze szkoleń lub udziela się w federacji w jakikolwiek inny sposób. Oczywiście  można też do systemu wprowadzać nowych członków, a platforma bardzo ten proces usprawnia.

Istotną funkcją oprogramowania jest zarządzanie płatnościami federacji. System na bieżąco aktualizuje wpływy oraz ułatwia planowanie budżetu, ma także opcję wysyłania powiadomień do członków. Platformę da się połączyć z internetowym systemem bankowym oraz z płatnościami online.

Jaka federacja może korzystać z oprogramowania?

Tak naprawdę każda. Sorga to elastyczny system, dający się dopasować do potrzeb dowolnej federacji. Program warto mieć nawet przy małej liczbie członków, a dzięki obsłudze online znacznie prościej jest pozyskiwać nowe osoby czy instytucje – służy do tego wygodny formularz online. Ponadto, bez względu na liczbę członków, dobra komunikacja jest zawsze w cenie, a platforma właśnie to oferuje, bo każdy użytkownik ma swoje konto, wewnętrzna sieć jest w pełni bezpieczna i nie grozi wyciekiem danych, można w ten sposób szybko opłacić składkę, wypełnić ankietę czy zapisać się na organizowane przez federację wydarzenie.

Ile kosztuje system do obsługi federacji?

Wdrażanie systemu zwykle nie trwa dłużej niż kilka dni. Federacja korzystająca z platformy co miesiąc opłaca abonament, którego wysokość dostosowana jest do pakietu dostępnych usług. Cena wdrożenia zależy od wielkości federacji, a wielu klientów może liczyć na atrakcyjne zniżki. Są jeszcze dodatkowe usługi premium, jak sms-y wysyłane przez system do osób, które chcą się zalogować do swojego panelu użytkownika.

Previous Podpis elektroniczny - jakie niesie korzyści?
Next Paczki wielkanocne dla pracowników - gdzie znaleźć najlepsze prezenty na Wielkanoc?

Może to Ci się spodoba

Zarządzanie 0 Comments

Newsy Kobiety wciąż w mniejszości wśród kadry zarządzającej

Kobiety nauczyły się już przebijać szklane sufity, ale teraz często muszą się mierzyć ze zjawiskiem określanym jako szklany klif, kiedy są narażone na zbytnią krytykę i muszą udowadniać, że zasłużyły na awans. – Kobiety

Zarządzanie 1Comments

Kto płaci za awarię wodociągowo-kanalizacyjną?

Zadaniem właściciela lub zarządcy budynku wielolokalowego jest zawarcie umowy dotyczącej zaopatrywania mieszkańców w wodę. Powinna obowiązywać na czas nieokreślony. W umowie z firmą świadczącą usługi wodociągowe i kanalizacyjne warto zwrócić

Zarządzanie 0 Comments

Dlaczego warto zainteresować się szkoleniami z zakresu ochrony środowiska?

W ostatnich latach coraz bardziej widoczny jest wzrost świadomości w kwestii ochrony środowiska. Takie zagadnienia jak prawo ochrony środowiska oraz zrównoważona gospodarka odpadami to niewątpliwie tematy jakimi interesuje się coraz

Zarządzanie 3 komentarze

Prezent, czyli sposób na podtrzymanie relacji biznesowych

W biznesie niezwykle istotne dla podtrzymywania pozytywnego wizerunku, i tym samym relacji, mają detale. W wielu sytuacjach to nie minimalne różnice w wysokości potencjalnych profitów z umowy mają znaczenie, lecz

Zarządzanie 0 Comments

Outsourcing pracowniczyczy praca tymczasowa – czym się różnią i którą formę współpracy wybrać?

W dobie dynamicznych zmian na rynku pracy coraz więcej firm stawia na elastyczne formy zatrudnienia. Outsourcing pracowniczy i praca tymczasowa to dwa najczęściej wybierane modele współpracy, które pozwalają szybko i

Personel 0 Comments

Pracodawcy inwestują w biura, by ściągnąć pracowników z pracy zdalnej

Po zniesieniu wszystkich ograniczeń pandemicznych zdalnie lub hybrydowo wciąż pracuje 28 proc. Polaków. Elastyczność w tym zakresie jest dla pracowników ważnym benefitem, ale pracodawcy starają się zachęcić ich do powrotu do biur. – Aby

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź