Gdynia – nie słabnie zainteresowanie ofertami z rynku pierwotnego
Rynek nieruchomości w Gdyni wciąż dynamicznie się rozwija. Olbrzymi potencjał Trójmiasta dostrzegają deweloperzy – powstaje tu szereg ciekawych inwestycji – zarówno budżetowych, średniej półki, jak i segmentu premium. W 2018 roku oddano do użytkowania ponad 1500 nowych mieszkań. Ich ceny są jednak jednymi z najwyższych w całej Polsce. Co sprawia, że lokale z gdyńskiego rynku cieszą się taką popularnością? Odpowiedź poznasz w tym artykule.
Rosnący potencjał Trójmiasta
Gdynia, z uwagi na atrakcyjne położenie i bliskość Morza Bałtyckiego, wciąż jest jednym z najchętniej odwiedzanych miast w Polsce. Zarówno przez turystów, jak i osoby przeprowadzające się z innych województw. Tych pierwszych zachęca lokalny mikroklimat, czyste powietrze i szereg atrakcji, drugich – konkurencyjny rynek pracy. To właśnie w Gdyni swoje siedziby mają popularne zakłady produkcyjne i korporacje (m.in. Vectra S.A., Multimedia Polska, Thomson Reuters, Finastra). Ludzie przyjeżdżają do Trójmiasta w poszukiwaniu pracy i coraz częściej, zachęceni możliwościami Pomorza, zostają tu na stałe. To również z myślą o nich, powstają nowe mieszkania w Gdyni.
Mieszkanie w Gdańsku – dobra inwestycja?
Ceny nieruchomości w Gdyni nie należą do najtańszych. Według danych, średnio na zakup mieszkania musimy przeznaczyć nieco ponad 10000 zł/mkw. Wynika to między innymi z faktu, że w Gdyni buduje się stosunkowo mniej niż w sąsiednim Gdańsku, czy innych pomorskich miastach. Więcej osiedli powstaje natomiast w klasie premium. Atrakcyjna lokalizacja (bliskość centrum), wysoki standard wykończenia, użycie najwyższej jakości materiałów budowlanych, widok na morze – takich ofert znajdziemy tu najwięcej. Z reguły traktowane są jako mieszkania pod inwestycje, przeznaczone pod wynajem krótkoterminowy. Co ciekawe, na popularności zyskują również kawalerki i mikroapartamenty, a deweloperzy coraz częściej lokują kapitał w apart- i condohotele. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się również oferty z rynku wtórnego – jednak ich ceny ostatnimi czasy mocno poszybowały w górę.
Nie tylko Open’er
Mimo stosunkowo wysokich cen nieruchomości, Gdynia wciąż jawi się jako atrakcyjne miejsce do zamieszkania. Każdy, niezależnie od preferencji, znajdzie tu coś dla siebie. Miłośnicy natury docenią m.in. Kępę Redłowską, Klif Orłowski i Park Oliwski, sztuki – Centrum Designu, sportu – Forum Sportu, liczne ścieżki rowerowe i nowoczesną marinę, rozrywki – regularnie odbywające się imprezy i festiwale. Bez wątpienia, Gdynia jest miastem, które należy wziąć pod uwagę, poszukując lokalizacji własnego M.
Materiały przygotowany przez eksperta portalu RynekPierwotny.pl
Może to Ci się spodoba
Szybka pożyczka pozabankowa. Czym jest, na jakich zasadach działa i czy warto z niej skorzystać?
Pożyczanie pieniędzy jest równie wiekową praktyką jak handel czy wymiana towarami. Pożyczki zawsze były, są i będą częścią naszego życia. Czasem dlatego, że nie mamy dość pieniędzy na duży zakup,
Bez innowacji firmy ubezpieczeniowe przegrają walkę o klientów
Zmieniające się oczekiwania klientów i pojawienie się na rynku nowych graczy – insurtechów, które mają lepiej dostosowane do ich potrzeb produkty – wymusza na ubezpieczycielach zwrot ku innowacjom i wdrażanie cyfrowych rozwiązań.
Biznesowe centrum Polski – przekonaj się dlaczego warto zorganizować konferencję w Łodzi
Łódź to doskonałe miejsce na organizację konferencji lub warsztatów biznesowych. Dogodne położenie miasta pozwala zapewnić łatwy dojazd uczestnikom z różnej części Polski. Dostępne w tym mieście sale szkoleniowe można wykorzystać
Rośnie popularność usług coachingowych w Polsce. Rynek czekają wzrosty
U blisko 80 proc. osób, które skorzystały z coachingu, wzrosła pewność siebie. Niewiele mniej zadeklarowało poprawę relacji interpersonalnych. Coaching wspomaga również życie zawodowe. W Polsce tego typu usługi dopiero zdobywają popularność.
Coraz więcej firm zmaga się z niedoborem pracowników
Niskie bezrobocie i duża rotacja kadr to obecnie poważne wyzwania dla pracodawców. Zyskują firmy, które dbają o swoich pracowników. Często słyszymy o rynku pracownika, natomiast nazwałbym go raczej rynkiem dobrego pracodawcy – mówi Jacek
Kryzysy wizerunkowe dotyczą nie tylko firm
Kryzysy wizerunkowe dotykają nie tylko marek, lecz także blogerów i vlogerów. We wrześniu przekonali się o tym blogerka Mama Ginekolog czy Youtuber Serafin Pęzioł, autor kanału SerafinTV. Z krytyką internautów w ubiegłym miesiącu musieli

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post