Jak biuro może oszczędzać?
Nieustający kryzys powoduje, że większość przedsiębiorstw potrzebuje oszczędności i próbuje racjonalnie gospodarować posiadanymi środkami. W rzeczywistości przedsiębiorca może wdrożyć podstawowe zmiany, które wpłyną na zmniejszenie wielu kosztów. Jak oszczędzać w biurze?
Praca w biurze to przede wszystkim pozostawanie w jednym miejscu, przy biurku, przed komputerem lub na spotkaniu. Inaczej mówiąc liczba kroków zastosowanych przez przedsiębiorcę jest ograniczona i nie da od pierwszego dnia} cudownych rezultatów.
Na początek trzeba zmniejszyć zużycie prądu. Zwykle będzie to wyłączanie nieużywanych sprzętów (faks, monitor, ksero), zmniejszenie oświetlenia w ciągu dnia oraz gaszenie światła w pustych pomieszczeniach.
Oprócz tego można spojrzeć na zużycie podstawowych materiałów biurowych, na przykład artykuły papiernicze. Jeśli rachunki pokażą zastraszające wyniki należy przenieść korespondencję na pocztę elektroniczną, a wydruki zmniejszyć do niezbędnego minimum.
Dość istotne jest również zastosowanie reguł recyclingu, ochrony przyrody oraz rozpowszechnianie świadomości o ekologii. Pozwoli to uniknąć strat materialnych i z czasem zmniejszy dość wysokie rachunki.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Czy faktury elektroniczne mają przyszłość w Polsce?
Podany do wiadomości publicznej jakiś czas temu projekt resortu finansów dotyczy dostarczania faktur elektronicznych, zasad ich katalogowania oraz dostępu do nich przez podmioty kontroli skarbowej i organy podatkowe. Celem tego
Jak redukować wypłaty w małej firmie?
Aktualny kryzys skłania przedsiębiorców do ciągłego oszczędzania i liczenia się z każdym groszem. Wiele zakupów ogranicza się do minimum. Zwykle cierpią na tym bezbronni pracownicy. Jak skutecznie oszczędzać posiadając firmę?
Komputer służbowy a sprawy prywatne
Korzystnie z sprzętów znajdujących się na terenie miejsca pracy do rozwiązywania prywatnych spraw to dość powszechne przekroczenia w krajowych przedsiębiorstwach. Dlatego tez pracodawcy coraz częściej zaopatrują się w nowoczesne technologie
Jak firma powinna ogłosić swoją upadłość?
W ostatnim czasie wiele przedsiębiorstw zauważa problemy finansowe. Zazwyczaj powodem jest kryzys gospodarczy i bezwzględna konkurencja. Trudności związane z zachowaniem stabilnej pozycji na rynku często kończą się tragicznie. Jak właściciel
Jak oblicza się wskaźnik wystarczalności funduszy?
Rozpoczęcie nowych działań w firmie wiąże się z dużym kapitałem. Mogą one pochodzić zarówno ze środków własnych firmy, jak i z funduszy zewnętrznych. Decyzja o zrealizowaniu nowego projektu w firmie
Jakie powinności ciążą na sekretarce?
Sekretariat jest bardzo ważnym działem dla wielu małych i średnich firm. Właśnie tam przenosi się większość formalności i podejmuje wspólników i kontrahentów. Jakie obowiązki ciążą na sekretarce? Czy jest niezbędna
1 Comment
Pycha
08 września, 17:38