Jak biuro może oszczędzać?

Jak biuro może oszczędzać?

Nieustający kryzys powoduje, że większość przedsiębiorstw potrzebuje oszczędności i próbuje racjonalnie gospodarować posiadanymi środkami. W rzeczywistości przedsiębiorca może wdrożyć podstawowe zmiany, które wpłyną na zmniejszenie wielu kosztów. Jak oszczędzać w biurze?

Praca w biurze to przede wszystkim pozostawanie w jednym miejscu, przy biurku, przed komputerem lub na spotkaniu. Inaczej mówiąc liczba kroków zastosowanych przez przedsiębiorcę jest ograniczona i nie da od pierwszego dnia} cudownych rezultatów.

Na początek trzeba zmniejszyć zużycie prądu. Zwykle będzie to wyłączanie nieużywanych sprzętów (faks, monitor, ksero), zmniejszenie oświetlenia w ciągu dnia oraz gaszenie światła w pustych pomieszczeniach.

Oprócz tego można spojrzeć na zużycie podstawowych materiałów biurowych, na przykład artykuły papiernicze. Jeśli rachunki pokażą zastraszające wyniki należy przenieść korespondencję na pocztę elektroniczną, a wydruki zmniejszyć do niezbędnego minimum.

Dość istotne jest również zastosowanie reguł recyclingu, ochrony przyrody oraz rozpowszechnianie świadomości o ekologii. Pozwoli to uniknąć strat materialnych i z czasem zmniejszy dość wysokie rachunki.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jak uzyskać uzasadnienie wyroku?
Next W jaki sposób firma wybiera menadżera?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?

Dobre kontakty z wspólnikami są bardzo istotne, ponieważ budują więzi biznesowe i są dodatkową zaletą całej współpracy. Niejednokrotnie jednak rozmowa w cztery oczy nie jest możliwa z wielu względów. Jak

Mała firma 0 Comments

Jak prawnie wyznaczyć powierzchnię mieszkalną pod biuro?

Często zdarza się, że biznesmen prowadzi działalność gospodarczą we własnym domu. Zaprasza kontrahentów lub prowadzi biuro na wyznaczonej przestrzeni mieszkalnej. W związku z tym ma prawo on zaliczyć do wydatków

Mała firma 0 Comments

Aktualne rozporządzenie w sprawie zwolnienia z obowiązku stosowania kas fiskalnych

Zeszłoroczne rozporządzenie Ministra Finansów dotyczy zmniejszenia kwoty obrotu, która zmusza do prowadzenia kasy rejestracyjnej oraz zdjęcia obowiązku prowadzenia ewidencji przy użyciu tych kas. Rozporządzenie ważne jest na rok 2013 i

Mała firma 1Comments

Jakie powinności ciążą na sekretarce?

Sekretariat jest bardzo ważnym działem dla wielu małych i średnich firm. Właśnie tam przenosi się większość formalności i podejmuje wspólników i kontrahentów. Jakie obowiązki ciążą na sekretarce? Czy jest niezbędna

Mała firma 1Comments

Czy polskie firmy powinny kupować chińskie produkty?

Nikogo już nie dziwi, że większość towarów w sklepach pochodzi z Chin. Są tanie, prezentują niską jakość, nietrwałość konstrukcji i często wytworzone są z niebezpiecznych materiałów. Czy opłaca się przywozić

Mała firma 3 komentarze

Surowe kary za zmianę menu w barze

Właściciel baru, który samowolnie rozszerzył profil swojej działalności grożą surowe sankcje ze strony Sanepidu. Ile może kosztować zlekceważenie decyzji o zatwierdzeniu zakładu? Właściciele barów często ulegają pokusie urozmaicenia posiłków serwowanych

1 Comment

  1. Pycha
    08 września, 17:38 Reply
    Biuro ma bardzo prosto oszczędzać, chociaż by wystarczy wyłączać urządzenia, zamiast zostawiać je w stanie czuwania. To już jakiś krok do przodu.

Zostaw odpowiedź