Jak budować dobrą atmosferę?

Jak budować dobrą atmosferę?

Dobra atmosfera wśród pracowników oraz w relacjach z przełożonym to podstawa udanej współpracy. Na właściwe stosunki trzeba długo pracować i nieustannie dbać o i właściwy poziom. Duży wpływ na odpowiednią atmosferę na kierownik lub manager. Jak sprawić, aby praca w biurze stała się przyjemnością, a pracownicy służyli sobie pomocą?

Podstawowym obowiązkiem kierownika lub przełożonego jest nakierowanie zespołu na wspólne cele i eliminację współzawodnictwa. Grupowe działania i odpowiedzialność za pozostałych zwykle pozwalają na zawiązaniem głębszych znajomości i właściwe nastawienie do pracy.

Warto pamiętać, aby manager nie faworyzował nikogo i patrzyła na zespół jako jedność. Szukanie prymusów i najlepszych pracowników może wprowadzić nerwowy klimat i zapoczątkować wyścig szczurów. Oczywiście personalne uwagi są wskazane, ale raczej w formie rad i wskazówek, a nie nagan czy krytyki.

Niezwykle istotne dla pracowników jest posiadanie oparcia i autorytetu w swoim przełożonym. Głównie dlatego, że oprócz mądrych rozwiązań może pomóc w sprawach zawodowych, ale też osobistych. Zacieśnianie więzi może odbywać się również w związku z trudną sytuacją rodzinną podwładnych lub wewnętrznymi konfliktami.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Która firma outsourcingowa najlepsza?
Next Jak zachowywać się podczas bankietu?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Gospodarka przyspiesza, więc rośnie popyt na ropę

O ile w ubiegłym roku zapotrzebowanie na ropę wzrosło o 1,3 mln baryłek dziennie, o tyle w tym roku prognozy mówią o wzroście o 1,6 mln – mówi Adam Czyżewski, główny ekonomista PKN Orlen. Wzrost ten związany

Wiadomości 1Comments

Nieterminowe płatności główną przyczyną upadłości firm

Ponad 700 firm zbankrutuje w tym roku w Polsce, wynika z prognozy KUKE. Główną przyczyną niewypłacalności firm jest nieterminowe spłacanie faktur przez ich klientów. W najlepszym wypadku brak należnych pieniędzy na rachunku ogranicza ich

Wiadomości 0 Comments

Spada widoczność reklam w polskim internecie

Pod koniec ubiegłego roku średni czas kontaktu z reklamą display skrócił się do 20,7 sekund, a wskaźnik widoczności reklam spadł do 50 proc. – wynika z badania firmy Meetrics. Oznacza to, że

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post