Jakie meble biurowe wybrać do małego biura?

Jakie meble biurowe wybrać do małego biura?

Współcześni producenci oferują bogaty asortyment mebli biurowych, co upraszcza procedurę aranżacji miejsc pracy. Jednak wielu z nas ma trudności z wyborem właściwych mebli, ale ich przyczyną nie jest brak krzeseł, szaf czy półek, ale niewielka powierzchnia biurowa.

Małe biuro: cechy wyboru mebli

Nie każdego stać na wynajęcie dużego biura, więc wiele firm – zwłaszcza w miastach – musi zadowolić się małymi pokojami. W tym przypadku pozostaje pogodzić się z nieuniknionym i spróbować w jakiś sposób uczynić pomieszczenie funkcjonalnym, wygodnym i estetycznym. Zadanie nie jest oczywiście łatwe, ale wykonalne. W przypadku małych biur liczy się każdy detal. Ważna jest mobilność, kolorystyka, jakość oświetlenia – jest wiele punktów, na które warto zwrócić uwagę. Konieczne jest nie tylko dobranie odpowiednich mebli do małego biura, ale także zamontowanie ich w taki sposób, aby miejsce pracy było funkcjonalne

Kilka wskazówek

meble modułowe pozwalają ustawić je w dowolny – wygodny dla nas sposób. Odpowiednie są stoły narożne, a także modele z kwadratowym lub prostokątnym blatem. Meble do małego biura nie powinny być duże, nie tylko zajmą dużo miejsca, ale będą też wyglądać nieporęcznie. Podział na strefy można wykonać za pomocą ruchomych przegród szklanych (oszczędność miejsca + wizualne powiększenie przestrzeni dzięki przeszkleniu). Zamiast cokołów i szafek – wybierz wiszące półki i kompaktowe regały. Jasne kolory optycznie powiększają przestrzeń, dlatego nie należy wybierać ciemnych mebli.

Organizujemy przestrzeń w biurze

Znalezienie odpowiedniego mebla do małego biura to połowa zadania, gdyż te nadal wymagają odpowiedniego ustawienia. Aby zaoszczędzić miejsce, stoły i półki najlepiej ustawiać w pobliżu ścian. Jeśli konieczne jest zorganizowanie kilku miejsc pracy na małym obszarze, warto umieścić je w jednym rzędzie. Każdy z pracowników biura powinien mieć swobodny dostęp do szaf, regałów i sprzętu komputerowego, co zmniejszy napięcie w zespole i maksymalnie ułatwi pracę personelu. To, co wybierzesz, powinno być funkcjonalne. Na przykład wybór biurka bez szuflad nie jest dobrym pomysłem, jeśli chcesz wygodnie przechowywać dokumenty. Wkrótce przekonasz się, że miejsce na biurku nie jest wystarczająco duże, aby pozostawić wszystko na jego powierzchni. Pamiętając o funkcjonalności, wybieraj meble, które odzwierciedlają rodzaj prowadzonej przez ciebie działalności lub firmy, w której pracujesz. Wybierz krzesło, które jest idealne do twojego biura, wzrostu i wagi. Kolejną rzeczą, o której należy pamiętać, jest wysokość krzesła w stosunku do biurka. Twoje krzesło powinno być wygodne i umożliwiać dostosowanie go do twoich potrzeb. Również kolor krzesła powinien pasować do wybranych mebli biurowych.

Zmierz swoją przestrzeń biurową

Niestety, wiele osób zapomina o pomiarze przestrzeni, a potem okazuje się, że wybrane przez nich meble przytłaczają w przestrzeni biurowej. Wykonanie pomiarów i upewnienie się, że są one prawidłowe, jest ważne i niezbędne. Oprócz biurka będziesz potrzebować więcej miejsca do przechowywania. Twoje miejsce do przechowywania może mieć postać regałów na książki, szafek na akta, stolików bocznych i nie tylko. Zanim zdecydujesz się na dodatkowe opcje przechowywania, zastanów się, ile dodatkowego miejsca ci zostało. Łatwo jest usiąść i pomyśleć o potrzebach, które zauważasz w danej chwili, ale powinieneś także rozważyć swoje przyszłe potrzeby. Jeśli uważasz, że będziesz potrzebować więcej miejsca, niż potrzebujesz dziś, rozważ zakup większych szafek.

Previous Czy można wziąć pożyczkę nie mając stabilnego dochodu?
Next Tani skuteczny sposób na rozkręcenie swojego małego biznesu

Może to Ci się spodoba

Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki

JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla

Firmy szukają sposobów na ograniczenie wydatków i zwiększenie mobilności swoich pracowników

Tylko około 30 proc. pracowników w firmach ma do dyspozycji samochód służbowy. Pozostali muszą używać aut prywatnych lub transportu publicznego. Dlatego firma może zdecydować się na car-sharing, czyli usługę współdzielenia samochodu.

Przestrzenie magazynowe: Optymalizacja i wykorzystanie

Przedsiębiorstwa na całym świecie codziennie stają przed wyzwaniem efektywnego zarządzania swoimi zasobami. W tym kontekście kluczową rolę pełni właściwe zarządzanie przestrzenią magazynową. Często przedsiębiorcy decydują się na wynajem magazynu, który

Polscy inwestorzy indywidualni niechętnie podejmują ryzyko

Przed polską giełdą szansa na dwa istotne zastrzyki kapitału – w ciągu kilku miesięcy środki z otwartych funduszy emerytalnych przejdą do nowych indywidualnych kont emerytalnych, a pracownicze plany kapitałowe rozwiną swoją działalność.

Prawo dla firm 1Comments

Czy warto założyć jednoosobową spółkę z o.o.?

Nie wszyscy wiedzą, że spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może posiadać jedynie jednego udziałowca. Czym różni się więc taki podmiot od tego, który posiada co najmniej kilku wspólników? Jakie są jego

Małe i średnie firmy z szansą na znaczą poprawę płynności finansowej

Na kłopoty z nieterminowym regulowaniem płatności przez kontrahentów skarży się zdecydowana większość firm. Sektor MŚP, w odróżnieniu od dużych firm, ma ograniczone możliwości korzystania z oferty kredytowej czy faktoringu, który pomaga w zachowaniu płynności finansowej.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź