Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?

Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?

Dobre kontakty z wspólnikami są bardzo istotne, ponieważ budują więzi biznesowe i są dodatkową zaletą całej współpracy. Niejednokrotnie jednak rozmowa w cztery oczy nie jest możliwa z wielu względów. Jak odbywać profesjonalne rozmowy telefoniczne, żeby zachować udane stosunki z kontrahentem?

Zwykle komunikacją ze wspólnikami zajmuje się sekretarka lub pracownik biurowy. Powinni posiadać cały zbiór predyspozycji i cech, które uproszczą porozumienie. Chodzi głównie o otwartość, pewność siebie, optymizm, poczucie humoru, elokwencję i profesjonalizm.

Jednak charakter to nie wszystko. Trzeba pamiętać, że rozmowa telefoniczna pozbawia możliwości śledzenia reakcji i gestów. Zatem konieczne jest obrazowe i krótkie przedstawienie ważniejszych faktów, bez monotonnego opisywania i rozwlekania monologu. Klient musi uzyskać konkretną informację, odpowiedź na ewentualne pytania i dodatkowe potwierdzenie drogą mejlową lub pocztową.

Warto również pielęgnować dobre stosunki z kontrahentem nawet wtedy, gdy nie prowadzi się z nim w obecnej chwili interesów. To bardzo praktyczne, ponieważ przynosi duże prawdopodobieństwo na odnowienie współpracy.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jaki jest cel organizowania zebrania?
Next Na czym polega topgrading?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Jak zorganizować sprawny obieg dokumentów w firmie?

Odpowiednia organizacja obiegu dokumentów usprawnia funkcjonowanie firmy i pozwala zaoszczędzić sporo cennego czasu. Wpływ na to ma wiele różnych czynników, dlatego też najważniejsze jest to, aby system dostosować do potrzeb

Mała firma 1Comments

Jak rozwiązać konflikt zawodowy?

Problemy i spory są naturalnym procesem, który ma miejsce w większych grupach społecznych. Przeciwny pogląd na świat, różnorodne doświadczenia i wykształcenie sprawiają, że pracownicy mają różne zdanie na branżowe sprawy.

Mała firma 1Comments

Jak przygotować niedrogą reklamę dla przedsiębiorstwa?

Prawie każdy młody lub początkujący przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że reklama i marketing to bardzo ważna część biznesu. Niestety to kosztowna usługa, ale zwykle daje pożądane rezultaty. Nie można jednak

Mała firma 0 Comments

Które przedsiębiorstwa zdobywają zaufanie konsumentów?

W chwili rozwoju najnowszych technologii i techniki zwiększają się oczekiwania klientów w stosunku do firm działających na rynkach gospodarczych. Dziś nie wystarczy słowna deklaracja właściciela o skrupulatnym działaniu. Konsumenci chcą

Mała firma 0 Comments

Z jakimi klientami spotykają się przedsiębiorcy?

Fundamentem działania przedsiębiorstw handlowych lub usługowych są klienci, którzy chcą skorzystać z oferty. Bywa jednak tak, że współpraca nie zawsze kończy się sukcesem i daje obiecane efekty. Jakich klientów przeważnie

Mała firma 0 Comments

Kto będzie stosował e – zwolnienia?

W rytm postępu technicznego lekarze i osoby aktywne zawodowo pragną korzystać z mobilnych sposobów przekazywania informacji do szefów o stanie zdrowia. Dotyczy to głownie pomysłu elektronicznego kreowania i przesyłania e-

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź