Reklama w internecie wzmacnia świadomość marki
Jak wynika z danych opublikowanych przez Dom Mediowy Mecglobal, równoczesne prowadzenie kampanii reklamowej w telewizji i internecie jest o 13% skuteczniejsze, jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, w porównaniu z jej obecnością wyłącznie w telewizji. Ponadto, z badań agencji mediowej wynika, iż reklama w internecie stanowi wsparcie dla reklamy telewizyjnej. Nowoczesne formy reklamy w internecie to możliwość nie tylko umacniania pozycji marki na rynku, ale przede wszystkim możliwość dotarcia do konkretnych grup społecznych.
Korzyści z reklamy internetowej
Marketing internetowy to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się form marketingu. Główną zaletą reklamy internetowej jest możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie. Z roku na rok wzrasta liczba użytkowników wirtualnej sieci, coraz częściej korzystamy również z urządzeń mobilnych, co wpływa na siłę reklamy internetowej. Zaletą jest budżet, który jest niższy niż w przypadku reklam telewizyjnych. Niewątpliwym atutem jest możliwość śledzenia konwersji. Agencje komunikacji marketingowej dysponują nowoczesnymi narzędziami analitycznymi do pomiaru skuteczności kampanii internetowej, dzięki czemu udoskonalają kolejne kampanie, wykorzystując sprawdzone metody i techniki. Również w trakcie kampanii można wprowadzać zmiany, by zwiększać jej skuteczność. Reklama internetowa jest interaktywna. Skuteczna reklama zachęca do kontaktu z firmą, wyrażenia opinii czy złożenia zapytania, poprzez mail, czat czy komunikator. Konsument szybciej może zapoznać się z produktami i usługami firmy, bo wystarczy tylko kliknąć. Każda firma, która chce się rozwijać, musi być aktywna w sieci.
Wady reklam internetowych
Jedną z głównych wad reklamy on-line jest nieobecność w internecie niektórych grup wiekowych oraz zawodowych. Przykładem są osoby starsze z wykształceniem podstawowym. Kolejną, denerwującą internautów cechą reklamy jest jej nachalność. Kampania reklamowa, prowadzona w internecie musi być dobrze przygotowana i przemyślana, by nie wywołać odwrotnego efektu.
By kampania była skuteczna
Jej przygotowanie należy powierzyć profesjonalistom, którzy dysponują odpowiednimi narzędziami, regularnie wykonują badania marketingowe, oferują nowoczesne rozwiązania, łączące marketing internetowy i tradycyjny. Agencje marketingowe, takie jak Mecglobal, szczegółowo planują komunikację z konsumentami, analizując na bieżąco jej skuteczność. Z ich sukcesami można zapoznać się na stronach internetowych.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Pierwsza połowa 2017 roku powinna przynieść poprawę na rynku transakcji gruntami rolnymi
Rynek transakcji gruntami rolnymi powinien wróci do dobrej kondycji w pierwszej połowie 2017 roku – ocenia Mariusz Włodarczyk z BZ WBK Leasing. Na przełomie roku pozytywny impuls dla finansowania inwestycji powinny dać dotacje
Odmień swój ogród na wiosnę!
Wraz z pojawieniem się pierwszych cieplejszych dni, wiele osób zastanawia się nad pracami ogrodowymi, ale może to być czas, w którym zostaną wprowadzone poważniejsze zmiany. Wygląd ogrodu nie tylko powinien
Rośnie popularność mobilnych płatności
Polacy coraz chętniej płacą smartfonem nie tylko za drobne zakupy, lecz także za bilety komunikacji miejskiej, parkingi czy polisy ubezpieczeniowe. Częściej przelewają w ten sposób pieniądze na konto znajomych. Rynek
Work-life balance a psychologia: Jak brak równowagi wpływa na efektywność pracy?
Coraz częściej mówi się o konieczności porzucenia dominującej od wielu lat mentalności „wyścigu szczurów”, polegającej na nieustannej pracy. Nowym modelem ma być bardziej zrównoważone podejście, tzw. work-life balance. W dzisiejszych
Rośnie sprzedaż mieszkań od deweloperów. Zapowiada się kolejny rekordowy rok
Ubiegły rok był kolejnym, w którym sprzedaż mieszkań na rynku pierwotnym rosła. Był to także okres stabilnych cen – wahnięcia w ciągu nie przekraczały 2–3 proc. W 2017 roku te tendencje będą się
Wybory 2015: Przedsiębiorcy wybierają PiS, drugie miejsce zajmuje KORWiN
27 proc. poparcia notuje Prawo i Sprawiedliwość w sondażu przeprowadzonym wśród przedsiębiorców. Na drugim miejscu jest KORWiN z wynikiem 18 proc., a trzecią pozycję zajmuje Platforma Obywatelska z 16% proc.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post