Pozycjonowanie stron www: dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji SEO?

Pozycjonowanie stron www: dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji SEO?

Za wysokimi pozycjami w Google nie stoi przypadek ani szczęście. W strony, które jako pierwsze wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarki, wkłada się sporo pracy, wysiłku, wiedzy i czasu. W ich optymalizację najczęściej zaangażowane są doświadczone agencje SEO, które doskonale wiedzą, jak wypromować witrynę w Google. Sprawdź, dlaczego warto powierzyć pozycjonowanie swojej strony www profesjonalistom i przekonaj się, jak wybrać najlepszą agencję.

Czy można samodzielnie wypozycjonować stronę?

Wiele początkujących biznesów, zwłaszcza tych z niewielkimi budżetami, wpada w tę samą pułapkę. Przedsiębiorcy poszukujący oszczędności, próbują robić wszystko własnymi rękami. Nawet to, na czym nie do końca (lub wcale) się znają. Niestety, prowadzenie działań SEO na własną rękę może być bardzo trudne i nieopłacalne. 

Przekonaj się na przykładach:

  • Improwizacja – uczenie się na błędach i prowadzenie operacji na żywym organizmie, jakim jest Twoja witryna, może skończyć się bardzo źle – w najgorszym wypadku karą od Google i skutkiem odwrotnym do zamierzonego, czyli znacznym obniżeniem pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwarki.
  • Żmudna nauka – chcesz zdobyć wiedzę o pozycjonowaniu, zanim zabierzesz się za pozycjonowanie? Pamiętaj, że wymaga to ogromnej ilości czasu, a często również nakładów finansowych, ponieważ kursy SEO zwykle są płatne. Co więcej, jednorazowe odbycie kursu na niewiele się zda, gdyż wytyczne Google i standardy SEO nieustannie się zmieniają. Aby być na bieżąco, trzeba nieustannie się doszkalać. 
  • Etat dla pozycjonera – a co, jeżeli masz już pewne pojęcie o SEO lub – mimo wszystko – chcesz zdobywać wiedzę w tym zakresie? Prowadząc biznes, możesz po prostu nie mieć czasu na bieżące działania, których celem jest pozycjonowanie witryny. Content marketing, pozyskiwanie wartościowych linków, optymalizowanie zawartości strony i wiele innych elementów SEO to zadania, które mogą w całości pochłonąć Twój etat. 

Podsumowując, samodzielne pozycjonowanie witryny wymaga zdobycia wiedzy, bieżącego jej odświeżania, pieniędzy na kursy SEO oraz dużej ilości czasu. Wiąże się również z ryzykiem uzyskania kary od Google. A jak wygląda współpraca z agencją SEO?

Pozycjonowanie z agencją SEO – pełen komfort 

Przede wszystkim, współpraca z agencją SEO to dla Ciebie ogromna wygoda i oszczędność czasu. Po prostu – Ty skupiasz się na prowadzeniu swojego biznesu, a agencja na pozycjonowaniu Twojej witryny i wszystkich zadaniach, które się z tym wiążą.

Obawiasz się, że do współpracy z agencją SEO będzie Ci potrzebna wiedza o pozycjonowaniu? Niepotrzebnie. Opiekun klienta (account manager) będzie z Tobą omawiał wszelkie sprawy w taki sposób, by były w pełni zrozumiałe. Dzięki temu będziesz miał kontrolę nad działaniami SEO i realizacją założonego celu, a przy okazji nie będziesz musiał angażować się w żadne z bieżących zadań. Będziesz mógł zająć się własnymi sprawami i spać spokojnie, wiedząc, że pozycjonowaniem Twojej witryny zajmują się profesjonaliści.

Jak przekonują specjaliści, zajmując się swoim biznesem, możesz szybko zarobić pieniądze, które przeznaczysz m.in. na wynagrodzenie agencji SEO. Samodzielnie pozycjonując stronę – zwłaszcza jeżeli nie masz o tym większego pojęcia – marnujesz czas, w którym mógłbyś realnie zarabiać, a w dodatku… Twoja strona wciąż nie osiąga pozycji, która przybliżałaby Cię do sukcesu.

Agencja SEO – współpraca ze specjalistami

Profesjonalne agencje SEO np IDEOON z Częstochowy zatrudniają specjalistów z różnych dziedzin, o bardzo dużym i cennym doświadczeniu. Dzięki temu nad pozycjonowaniem Twojej strony nie pracuje zwykle jedna czy dwie osoby, ale cały sztab, obejmujący copywriterów, developerów, content managerów, grafików, marketingowców, specjalistów SEO i innych. Wraz z profesjonalistami przychodzą również zaawansowane narzędzia i programy, zoptymalizowane procesy i sprawdzone procedury, z których korzysta agencja.

Wszystko to sprawia, że agencja SEO może zaproponować Ci doskonały poziom usług, doświadczenie i kompetencje specjalistów i – co najważniejsze – najlepsze efekty pozycjonowania.

Pozycjonowanie z agencją SEO – bezpieczeństwo witryny

Powierzenie pozycjonowania strony www profesjonalnej agencji SEO to zawsze najbezpieczniejsza z dostępnych możliwości – zdecydowanie lepsza niż samodzielne działania lub prowadzenie pozycjonowania przez niedoświadczoną osobę. Powinieneś wziąć to pod uwagę, zwłaszcza jeżeli prowadzisz bazę klientów, np. w sklepie internetowym, lub gromadzisz inne, wrażliwe dane.

Pozycjonowanie stron zwykle wiąże się z dużą ilością działań podejmowanych w obrębie witryny. Wiele z nich – o ile nie jest przeprowadzone przez profesjonalistę – niesie ryzyko uszkodzenia poszczególnych elementów strony lub zakłócenia jej poprawnego działania. Jeden nieumiejętny ruch może znacznie obniżyć pozycję Twojej witryny w Google i przekreślić wszelkie wcześniejsze postępy. Co gorsza, odwrócenie szkody, jaką niesie amatorskie SEO, często jest bardzo trudne, pracochłonne i zajmuje sporo czasu. 

Jak wybrać najlepszą agencję SEO?

Wiesz już, że samodzielne pozycjonowanie strony nie jest najlepszym pomysłem. Wiesz również, jakie korzyści wynikają ze współpracy z profesjonalną agencją SEO. Ale jak wybrać ją spośród morza ofert?

Zanim podpiszesz umowę z konkretną firmą, poświęć chwilę na poznanie rynku. Zwróć uwagę na doświadczenie agencji i opinie jej klientów (możesz zajrzeć do opinii Google lub np. na fanpage firmy). Możesz również porozmawiać ze znajomymi, którzy korzystali z tego typu usług. Sprawdź, jacy specjaliści pracują w agencji, która Cię interesuje – dzięki temu będziesz wiedział, na jakie wsparcie możesz liczyć. 

Ważną kwestią jest również sposób rozliczenia, z jakiego korzysta agencja. Raczej unikaj tych, które pracują w modelu płatność za wyniki – szybka pogoń za wysoką pozycją w Google zwykle wiąże się z niedozwolonymi praktykami i kończy się nałożeniem kary.

Previous Karta menu — wizytówka Twojej restauracji
Next Biznesowe centrum Polski - przekonaj się dlaczego warto zorganizować konferencję w Łodzi

Może to Ci się spodoba

Firmy wykorzystują tylko 10–15 proc. danych, do których mają dostęp

Przedsiębiorstwa z branży IT oczekują szybkiego rozwoju sektora big data. Gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie danych to jeden z filarów cyfrowej transformacji, która czeka polskie firmy i która pozwoli im zwiększyć efektywność. Dziś biznes wykorzystuje

Najnowszy program PROW 2014 – 2020

UE od lat stara się wspierać rolnictwo na wielu płaszczyznach. Celem wielu realizowanych programów w tym zakresie jest nie tylko zwiększenie konkurencyjności gospodarstw rolnych, ale także poprawa  jakości wytwarzanych produktów.

Kredyt na innowacyjne technologie – zmiany w sposobie przyznawania

Rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy o niektórych formach wsparcia działalności innowacyjnej. Zmiany zakładają korzystniejszą dla przedsiębiorców i bardziej efektywną dla kraju ocenę innowacyjnych rozwiązań wdrażanych w firmach. Nowelizacja objęła swym

Blisko 40 proc. polskich firm zatrudnia pracowników spoza Unii

Obecnie 39 proc. polskich firm zatrudnia obcokrajowców spoza Unii Europejskiej. W średniej wielkości przedsiębiorstwach ten odsetek jest znacząco wyższy i wynosi 65 proc., wśród małych firm na taki krok zdecydowała się

Jak obniżyć koszty związane z zakładaniem firmy?

Ograniczanie kosztów związanych z działalnością firmy to zagadnienie bliskie każdemu przedsiębiorcy – zwłaszcza temu, który dopiero rozpoczyna swoją przygodę z biznesem. Przemyślane cięcie wydatków na początkowym etapie istnienia działalności to

e-Firma i Startup 0 Comments

Interaktywne tagi zamieniają wideo w bezpośredni kanał sprzedażowy

Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź