Czym charakteryzuje się e-firing?

Czym charakteryzuje się e-firing?

Wzrost popularności internetu doprowadził do sytuacji, że coraz mniej osób preferuje spotkanie jako najważniejszą metodę kontaktu. Większość problemów rozwiązuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularzy na stronie lub portali społecznościowych. Na tej samej zasadzie odbywa się e-firing. Czy e-fishing to profesjonalne zachowanie przełożonego? W jakich sytuacjach jest stosowany?

Na wstępie warto powiedzieć, że e-fishing jest dostarczeniem informacji o zwolnieniu pracownika za pośrednictwem sieci. Innymi słowy sam zainteresowany dowiaduje się o utracie stanowiska w firmowym e-mailu.

Standardowe zwolnienie ma miejsce podczas rozmowy zatrudnionego z kierownikiem. Obie strony mogą wyrazić swoje zdanie, argumentować decyzję, przedstawiać istniejące uwagi i powody takiego rozwiązania współpracy. To najbardziej rzetelna i profesjonalna metoda redukowania zatrudnionych. Niestety przestaje być popularna w ostatnich latach, ponieważ zajmuje dużo czasu, prowadzi do niezręcznej konfrontacji, wymusza umówienie spotkania.

E-firing nie powinien być stosowany, ponieważ stawia podwładnego przed faktem dokonanym, pozbawia obrony i przestawia zwolnienie jako zwyczajny proces w drodze zawodowej zatrudnionego. Poza tym stawia firmę w niekorzystnym świetle i nie przyciąga kandydatów do pojęcia zatrudnienia.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czy kobieta może pracować na wysokim stanowisku?
Next Czym charakteryzuje się outsourcing?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 1Comments

Jak zachowywać się podczas bankietu?

Ostatnimi czasy dużą popularnością cieszą się bankiety biznesowe. Organizowane są głównie przez duże korporacje i większe przedsiębiorstwa, aby uczcić zawarcie kontraktu lub poznać lepiej współpracowników. Mają charakter zawodowy, jednak można

Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jaki jest cel organizowania zebrania?

Każda renomowana firma, która zatrudnia wielu pracowników musi zwoływać systematyczne spotkania biznesowe. Są konieczne do dobrego funkcjonowania korporacji, usuwania błędów i rozwiązywania problemów. Jakie kwestie porusza się na zebraniach? Kto

Etykieta w biznesie 2 komentarze

Odpowiednia komunikacja z rynkiem podnosi wycenę przedsiębiorstwa o 20-30 proc.

Postrzeganie spółki przez inwestorów w dużej mierze uzależnione jest od sposobu jej komunikacji z rynkiem. Duża liczba dostępnych tekstów i analiz na temat danego przedsiębiorstwa może podnieść jej wartość nawet o 20-30 proc. – pokazują

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jaki wybrać strój do pracy?

W każdym państwie występuje inna, charakterystyczna moda. Niestety w czasie pracy należy znać umiar i wybierać stroje takie, jak wymogi oczekują. Jaki ubiór obowiązuje w Polsce czy Niemczech podczas spotkań

Mała firma 0 Comments

Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?

Dobre kontakty z wspólnikami są bardzo istotne, ponieważ budują więzi biznesowe i są dodatkową zaletą całej współpracy. Niejednokrotnie jednak rozmowa w cztery oczy nie jest możliwa z wielu względów. Jak

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź