Czy strony społecznościowe mogą zabrać wymarzoną posadę?

Czy strony społecznościowe mogą zabrać wymarzoną posadę?

Dostępność portali społecznościowych nikogo w ostatnim czasie nie zaskakuje. Właściwie każdy korzysta z tego rodzaju komunikacji. Działanie na stronie zależy od osobistych potrzeb i zainteresowań. Jednak niewiele osób wie, że profile na portach są monitorowane przez przyszłego przełożonego. Jak nie stracić wymarzonej posady przez głupie zdjęcie lub wulgarne komentarze?

Internet postawił przed pracodawcą nowe źródło informacji o kandydatach. Przed zorganizowaniem spotkania rekrutacyjnego można poznać dodatkowe zainteresowania, wykształcenie, poprzednie miejsca pracy oraz zbiór znajomych dowolnego aplikującego. Można wyrobić sobie opinię jeszcze przed pierwszą wizytą.

Aby dobrze zarządzać swoim profilem lepiej nie wykazywać zbyt częstej aktywności na stronach społecznościowych. Przede wszystkim dlatego, że jest to negatywnie odbierane, jako objaw uzależnienia od internetu, konieczności przebywania w sieci, oznaka braku życia osobistego.

Zatem lepiej dodać stonowane zdjęcie, które wygląda naturalnie i nie budzi skrajnych emocji. Wszystkie ruchy (aktywności) muszą być przemyślane, aby nie niszczyć dobrego wrażenia i kreować złej reklamy.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Kiedy można zmienić stawki amortyzacyjne?
Next Co jest naruszeniem zasad dobrego traktowania przy zatrudnieniu?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego

Zarządzanie 0 Comments

Konferencja prasowa- potrzeba czy nie?

Spotkania, eventy, konferencje, prelekcje i prezentacje – coraz liczniejsze grono przedstawicieli mediów traktuje dziś obecność na tego typu wydarzeniach przede wszystkim jako przykry obowiązek i stratę cennego czasu. Czy jest

Etykieta w biznesie 0 Comments

Spersonalizowane i przejrzyste oferty, doradztwo i budowanie zaufania

Coraz większa konkurencja w sektorze finansowym oraz zbliżające się wdrożenie dyrektywy PSD2 powodują, że banki muszą szukać elementów, które wyróżnią je na rynku i zbudują grono lojalnych klientów, niezależnie od kanału kontaktu. Kreowanie

Zarządzanie 2 komentarze

Odpowiednia komunikacja z rynkiem podnosi wycenę przedsiębiorstwa o 20-30 proc.

Postrzeganie spółki przez inwestorów w dużej mierze uzależnione jest od sposobu jej komunikacji z rynkiem. Duża liczba dostępnych tekstów i analiz na temat danego przedsiębiorstwa może podnieść jej wartość nawet o 20-30 proc. – pokazują

Etykieta w biznesie 0 Comments

O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze

Etykieta w biznesie 3 komentarze

Prezent, czyli sposób na podtrzymanie relacji biznesowych

W biznesie niezwykle istotne dla podtrzymywania pozytywnego wizerunku, i tym samym relacji, mają detale. W wielu sytuacjach to nie minimalne różnice w wysokości potencjalnych profitów z umowy mają znaczenie, lecz

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź